måndag 16 januari 2012

"Back from the Future"

Då var man tillbaka i verkligheten igen, och vilken verklighet sen!
Det visade sig att det blivit ett kabelbrott någonstans på skolan så i personalrummet stod kollegorna med ytterkläder på och händerna hårt knutna kring de heta kaffemuggarna.
Jag blev dessutom ombedd att prata i någon minut på APT-n i eftermiddag. Hur sammanfattar man 5 dagars BETT-nätverkande på några minuter? Svaret heter....
Animoto
Sedan kan jag komplettera med den Mindmappen jag skapade på min iPad på flyget hem. Fick jag dessutom testa appen iThoughts som tyvärr kostar 75 kr, men som exporterar i alla möjliga format (till exempel XMind, pdf, Freemind, .csv, .png+HTML) som epost, till fotoalbum, iTunes, Evernote, Dropbox.

Try our slideshow maker at Animoto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar